7 Eylül 2009 Pazartesi

CAFE TASARIMI (Aşama 1 - Mekan tanımlaması ve ölçü alma)

Yeni şantiyem hayırlı olsun. Eski bir internet cafe olan bu 77 metrekarelik mekanı, kahve ve pasta satan bir cafeye dönüştürmem isteniyor. Mekanın şu anki halini yukarıdaki fotoğraflarda görüyorsunuz. Sevgili eşim Cem ve ben ölçülerimizi aldık, mekanın yerleşim ve dolaşımını çözdük ve projenin ilk halini onaylattık. Şimdi de işin mekan kurgusu, malzeme seçimi ve mobilya tasarımına geldi sıra.
Mekanın sahibi olan iki ortak bu işe yeni başlıyorlar. Sadece böyle bir Cafe işletmek gelmiş akıllarına. Nasıl bir konsept düşündüklerini ve benden ne beklediklerini sorduğumda; " Sen nasıl istersen öyle yap Pelin Hanım." dediler. İşte bu lafa bayılıyorum. Yaratıcılığım had safhaya ulaşıyor böyle olunca. Pek bir mutlu ve huzurlu başladım tasarlamaya.
Şu anda mobilya tasarımlarını ve malzeme seçimlerini yaptım. Mekanın 3 boyutlu olarak da gösterebilmek için çizim yapıyorum. Tüm aşamaları burada sizlerle paylaşacağım.

3 yorum:

  1. Heyoo yaşasın süper haber,
    tasarımda özgürsen şöyle kapıya unicorn filan koy devasa hahaha:D

    YanıtlaSil
  2. Ahhh damarıma basma, valla koyarım :D

    YanıtlaSil
  3. oy süper ya :) emo gibi olsun mesela,her bitaraf siyah dantel filan :D

    YanıtlaSil