20 Temmuz 2010 Salı

ÇOK FONKSİYONLU SEHPALAR

 Mobilyaya kazandırılan çok fonksiyonluluk özelliği sıradan sayılabilecek bir iç mekan öğesini mekanın en önemli mobilyası haline getirebilir. Yaşam alanımız olan geniş salonlarımızda mekanın tam merkezinde bulunan sehpalar sadece üzerine bardak, tabak ya da çiçek konulacak mobilyalar olarak düşünülür. Çok fonksiyonlu bir sehpa ise gerektiğinde mini bir yemek masasına, bir dolaba ya da ayak pufuna dönüşebilir. Her şeyin ötesinde tek bir öğenin pek çok ihtiyaca hizmet etmesi evimizdeki kalabalığı da azaltır.

İç Mimar
 Pelin Pelister Akyürek
 Çatalçeşme Mh. Bağdat Cd. Ebru Apt. 483-B
 Suadiye-Kadıköy İSTANBUL 
Tlf: (0216) 410 0 999


10 yorum:

  1. Hepsi de mekanına özel tasarlanmış ürünler. Renk uyumları etkileyici. Çok sevdim. Yaratıcılıkta sınır yok.

    YanıtlaSil
  2. Hepsine bayıldım tatlım. Küçük evler için harika çözümler bunlar. Bizim evimiz de küçük ve sehpa yaptırmayı düşünüyorduk. Bu fikirler çok işimize yarayacak :) teşekkürler paylaşımın için.

    YanıtlaSil
  3. bayıldım ben bunlara ya bizim eve de lazım özellikle de döküntülerle nasıl başa çıkacağımızı bilemediğimiz zamanlarda geliverseler :)

    YanıtlaSil
  4. Cem Akyürek; Eve de lazım yahu.

    Yeşimciğim, sana yararı dokunacak olmasına sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. ortalikta bulunan dokuntuleri toplamaya bire bir oldukcada kullanisli ve sik....

    YanıtlaSil
  6. içine bişeyler tıkabildim ve kapağını kapatabildiğim herşeyi seviyorum, yaratıcı tasarımlar olmasa benim gibi tembeller bu dünyada barınamazdı bence.

    YanıtlaSil
  7. gerçekten harikalar canım, benim evimde de olsa bayaa bir iş görürlerdi :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Mine; Çilekli Kız; Touch the sky; Nilay; Kızlar her eve lazım bu çok fonksiyonlu mobilyalardan. Hiç bir şey olmasa dergiler, gazeteler için lazım. Tembellikten değil de artık vakitsizlikten daha pratik eşyalara ihtiyacımız var.

    YanıtlaSil
  9. bayıldım valla helede çocuklu anneler için yayıntı toplama süpermiş masa olan sehpadan istiyorum:)

    YanıtlaSil