9 Ağustos 2010 Pazartesi

CAM EV - LAGUNA BEACH

 Pasifik okyanusunun kıyısında, Laguna Beach'te bulunan bu şahane evin deniz manzarası, manzara düşkünlerini hayran bırakacak kadar güzel. İç yerleşim 4 yatak odası ve 5 banyodan oluşuyor. Cadde üzerinde bir girişi bulunmayan eve gizli bir tünel sayesinde girilebiliyor. Garaja ise yine aynı sistemle fakat hidrolik bir asansör yardımıyla araba parkedilebiliyor.
 Banyoları dahi deniz manzarasına sahip olan bu şahane evin fiyatı ise 11.850 000 dolar. İlgililere duyurulur :D

İç Mimar
 Pelin Pelister Akyürek
 Çatalçeşme Mh. Bağdat Cd. Ebru Apt. 483-B
 Suadiye-Kadıköy İSTANBUL 
Tlf: (0216) 410 0 999


12 yorum:

  1. Böyle bir evi neden satayım ki:)

    Almam için bu kadar sebep varken:)

    YanıtlaSil
  2. ayyy süper bi evmiş buu benim olabilirmi:)

    YanıtlaSil
  3. teh big lebowski; Al vallahi çok kelepir kaçmaz bu fırsat :)

    Cemre; olsun canım yahu ayıp ettin :)

    YanıtlaSil
  4. ayy cam fobim var, hıc beenmedim:)puhahah:)bı bahane bulmam lazım..

    YanıtlaSil
  5. TAM HAYALİMDEKİ EV..OKYANUS KIYISINDA,HER TARAFI CAM,PENCEREDEN BAKINCA SADECE DENİZ GÖZÜKEN..TEŞEKKÜRLER..HAVALE ÇIKARTSAM HEMEN SAHİP OLABİLİRMİYİM ACABA..BU ARADA BEN GAYRİMENKUL DANIŞMANI OLARAK İŞE BAŞLIYORUM..BİLGİNİZ OLSUN..BÖYLE EVLER VARSA İSTANBUL'DA HABERİM OLSUN..SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  6. dısarda yaşıyor gibi..:)

    YanıtlaSil
  7. Beybii; bayıldın değil mi :D

    Selma Er; bu postu yazarken aklıma ilk siz geldiniz Selma Hanım. Daha önceki bir yazıma yaptığınız yorumda bahsetmiştiniz cam bir eviniz olmasını istediğinizden :)İstanbul'da böyle evler yok malesef ama belki bir gün ben yaparım bir tane :D

    Rumeysa; manzara şahane değil mi?

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler..sizin zevkiniz ve kalitenizle yapacağınız ''cam evi'' düşünemiyorum bile..hayali bile güzel..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Herşey güzel de cama basamam ya hu! :) İnsanlar aşmış, ne denir ki...
    Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  10. Ya bu nasıl bişi...Manzaraya bak yaa yemin ediyorum böyle evim olsa hayyyatta dışarı çıkmam asosyal olur o evden dışarı adımımı atmam.Bende istiyorum bee:(

    YanıtlaSil
  11. İpek Bahadır; okyanusun şahane manzarası yeter gerçekten :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller..ama çoğumuz için hayal evler..

    YanıtlaSil