30 Kasım 2010 Salı

İKİ KİŞİLİK GENÇ ODASI ÇÖZÜMÜ


Hep söyleriz ya evlerimiz dar diye. Gerçekten biz büyük şehirlerde yaşayan çogunluk, minik mekanlara sığışmaya çalışıyoruz malesef. Şehir büyük ama yaşam alanları küçük.
Kısıtlı imkanlar, akılcı çözümleri doğurur. Kısıtlı mekanlarda da böyledir. Kullanılan malzeme, renk seçimi ve akıllıca tasarlanmış mobilyalarla, minicik alanlardan çok verimli bir şekilde yararlanmak mümkündür.
Pastel tonda  kullanılan sarı ve bej duvarlar, parlak sarı ve beyaz kullanlarak tasarlanmış modüler mobilyalara çok şık ve hareketli bir fon oluşturmuş. Bir duvar tamamıyla yatak ve dolaplara ayırılmış ve büyük bir kütle oluşturan bu mobilyalar kademeli olarak çözülerek ferahlık sağlanmış. Çalışma ünitesi için ise gün ışığından en güzel şekilde faydalanabileceği pencere önü seçilmiş. Boş kalan duvar ise tavan hareketiyle bütünleşecek şekilde bir duvar saati ile süslenerek mekana dahil edilmiş.
İşte homojen bir şekilde düzenlenmiş iki kişilik genç odası karşınızda :)

İç Mimar
Pelin Pelister Akyürek




Bir kaç farklı renk alternatifi de benden olsun ;D




22 yorum:

  1. Çok güzel düşünülmüş,bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bi dizayn :d ama tek cocuğum. eğer kardeşim olsaydı ve cocuk olsaydım böle bi odam olmasını cok isterdim :D

    YanıtlaSil
  3. mutfaktaki rüya-Arzu; Derli toplu bir çocuk odası, her annenin hayali :D

    nedicenbaşageldiçekicen; Kardeş olmasın, arkadaş olsun kuzen olsun :)geceleri muhabbet çok güzel olur bu odada :D

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel tasarlamışlar. Bizde şarköydeki evin çatısına ufak bir çatı katı yaptırdık tek cephe diyorlar sanırım o tarzda. Daha yeni yapıldı iç düzenlemesine geçirmedi mutfak falan açık olacak sanırım ama en iyi verimi almak istiyorum ben. Eğer böyle bir şeyler gözüne çarparsa çatı katı için onlarıda paylaşarsan sevinirim. Ben netten araştırma yapıyorum ama hepsi fazla modern döşenmiş şimdilik bu kadar masraf yapmayı düşünmüyoruz. Zaten başka bir ilde kiradayız her zamanda gidemiyoruz. Ay ne düşük çenem varmış hadi kaçtım ben...

    YanıtlaSil
  5. Birileri anlatsın (Nergiz); tamam canım o zaman bir sonraki postumun konusu çatı katı tasarımları olsun :D

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canım ya, ben daha önce senin sitene girip araştırma yaptım ama konu ile ilgili birşey bulamadım yada gözümden kaçtı.

    YanıtlaSil
  7. Birileri anlatsın (Nergiz); yok canım, daha önce yazmadım bu konu ile ilgili bir şey :D ama şimdi araştırma yapıyorum ben de. Güzel görseller bulayım da yazayım hemen yazıyı :))

    YanıtlaSil
  8. bayılıyorum şöyle derli toplu mekanlara, yok yeaa bunlar çizim bence yaşanan yerde dağınıklık olur dimi Peloş onayla beni ama o.O

    YanıtlaSil
  9. touch the sky; Çizim tabi guşum, mis gibi 3D. Ama ilk yapıldığında da böyle derli toplu oluyor odalar sonra çocuklar dağıtıyorlar :D

    YanıtlaSil
  10. Bakarken içim açıldı vallahi. İlham geldi. Ben de bir kaç tane genç odası tasarlayacağım bunun gibi ferah ve iç açıcı :)

    YanıtlaSil
  11. Cem; tasarla tabi ciğerim :D

    YanıtlaSil
  12. Şehir büyük yaşam alanları küçük..

    Malesef.. Hatta benim yazın bu evlerden birine taşınacak olmam??
    Şimdiden düşünüyorum eşyalarımı üst üste koyarsam sığıyorum :)))

    YanıtlaSil
  13. Mimledim seni Pelincim!!

    http://brunnhildesblog.blogspot.com/2010/12/mimlendim.html

    YanıtlaSil
  14. Tek kelimeyle süppp-per!

    (Selam henüz blogcu da yeniyim.. Blog'una yeni izleyicin oldum.. gayet hoş bir blog :)

    benim blog'uma da beklerim :)

    )

    YanıtlaSil
  15. harika çok beğendim.geniş olmayan odalarda ideal bi tasarım.blogun harika.büyük keyif aldım.sewgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Siu; offf... küçük evden büyük eve çıkmak kolay da büyükten küçüğe geçmek çok zor oluyor. Benden sana tavsiye, evine taşınmadan bol bol dolap yaptır canım.

    Brunnhilde; mim cevaplanmıştır tamam :D

    Modadanhaberinolsun; tabi ki ziyaret ederim blogunu ve yine beklerim :D

    Moda gezgini; teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  17. 300m2 den neredeyse 100m2 ye geçicem desem:))

    Ne yapsam nasıl yapsam olmayacak :))

    Sana 1-2 fikir danışabilir miyim o zamanlar :))

    YanıtlaSil
  18. Siu; her zaman beklerim şekerim :D

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Pelin Hanım
    elinize sağlık süper bir tasarım olmuş
    15 m2 ye bu tasarım uygulanabılırmı ?
    2 Kızım var ve çözüm bulmam gerekli
    mutlutelekom34@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nejat Bey;
      Detaylar ve şartlar hakkında benimle 0216 410 09 99 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
  20. merhaba pelin hanım bu odaya bayıldım doğrusu yaratıcılığınız harika,ben antalyada oturuyorum bu odaya nasıl sahip olabilirim acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi Hanım;
      Detaylar ve şartlar hakkında benimle 0216 410 09 99 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz.

      Sil