6 Ocak 2011 Perşembe

İKİ KİŞİLİK GENÇ ODASI ÇÖZÜMLERİ

 İki genç insan için aynı odayı paylaşmak çok zordur. Gelişme çağında olan gençler sürekli kendilerini kanıtlama ve bağımsızlıklarını ilan etme çabasındadırlar. Onlar kendi özel alanlarını ne kadar isterlerse istesinler evinizde ayırabileceğiniz alan bellidir. Önemli olan bu alanı nasıl değerlendirdiğinizdir. 
Aynı alanı paylaşmak istemeyen ama başka seçenekleri de olmayan kardeşler modern tasarımlı, pastel tonlara sahip, iyi düzenlenmiş odalar ile ikna edilebilirler.

İç Mimar
Pelin Pelister Akyürek

















40 yorum:

  1. çok yaratıcı gerçekten hepsi ayrı güzel benim favorim mavi gri tonlardaki yükseltilmiş döşemeli çözüm oldu :)) eğitim ve 2 çocuk şart diyorum möööö !

    YanıtlaSil
  2. touch the sky; böyle genç odası çözümleri varken bir çocuk yapmak ayıp, iki dene yapalım yeeahhh.

    YanıtlaSil
  3. Ayy odalar harika bende istiyorum özellikle merdivenlerinde çekmece olanlara bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Nergizciğim; her yeri değerlendirmişler işte, merdivenler bile çekmece olmuş ne güzel değil mi?

    YanıtlaSil
  5. Renkli, eğlenceli ve düzenli odalar...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel dizayn edilmiş odalar,yerden tasarruf mükemmel,paylaştığınız için sağolun,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Nehire; hayalimizdeki çocuk odaları ahhh ahhh :D

    Minik; rica ederim her zaman beklerim :D

    YanıtlaSil
  8. fikir almak adına çok faydalandık, henüz karar veremedik ancak vereceğiz mutlaka:) elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel ancak ben turuncu olanı çok beğendim 2 tane yukarıda masalı olan :)

    YanıtlaSil
  11. Pelin Hanim, tasarimlariniza bayildim hepsi mukemmel iama acikcasi ihtiyacim olan seyi bulamadim:)2 genc odasindan ziyade 2 cocuk odasi tasarimlari da yapmalisiniz diye dusunuyorum.bebeklikten sonraki genclikten onceki cocukluk donemi icin daha az merdiven veya basamak olan tasarimlar mesela?? iyi gunler dilerim

    YanıtlaSil
  12. Hepsi çok güzel, ellerinize sağlık.
    6x3m genişliğindeki odamı kızlarım için dizayn etmek istiyorum ama ranza gibi olmayan bulamıyorum. Oda dikdörtgen olduğu ve kapı da 3m'nin kenarınında olduğu için bir türlü yakıştıramadım.
    Yeni tasarımlarınız için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
  13. Tasarımların hepsi çok güzelmiş valla. Özellikle de şu 8. genç odası modeli varya gerçekten çok hoş bir şeyin üstüne kavga etmezler o şekilde hepsine ayrı ayrı :)

    YanıtlaSil
  14. bu yatak odaları kesin satışa çıkarılmalı

    YanıtlaSil
  15. tasarımlarınız çok beğendim bir oğlum var ikinci bebişimiz de yolda :) onlar için hariika modeller var ve odamıza da çok uygun gibi gördüm. pelin hanım nasıl temin edebiliriz ya da size ulaşabileceğimiz bir numara bir adres yok mu ben istiyorum bu güzel tertipli düzenli şık orjinal odalardannn

    YanıtlaSil
  16. pelin hanım 4. model çok beğendik ailece:) biz onu istiyoruz ama nasıl iletişim sağlıcaz ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru Hanım;
      Bana mağaza telefonumdan cuma günü ulaşabilirsiniz. 0216 410 09 99

      Sil
    2. çok teşekkür ederim Pelin Hanım cuma günü arıyacağım ...

      Sil
    3. Teşekkürler Pelin Hanım

      Sil
  17. ben bunlardan birini istersem, nasıl olacak ?
    ben ic anadolu da oturuorum. Cok begendım cok guzellerr.

    YanıtlaSil
  18. ben bunları cok begendım
    ic anadolu da oturuorum. bunalrdan birini istsersem nasıl olacak ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağazamı ziyaret edebilir ya da bana 0216 410 0 999 numaralı mağaza telefonumdan ulaşabilirsiniz.

      Sil
  19. krem kahverengi tonlarında olana bayıldım en kısa zamanda mağazanıza gelmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  20. krem kahverengi tonlarında olana bayıldım en kısa zamanda mağazanıza gelmek istiyorum

    YanıtlaSil
  21. 4. modeli istiyoruz nasıl iletişim kurabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Hanım;
      Görüşmek için mağazamı ziyaret edebilir ya da 0216 410 0 999 numaralı mağaza telefonumdan bana ulaşabilirsiniz.

      Sil
  22. teşekkür ederim pelin hanım en kısa zamanda iletişime geçeceğim.

    YanıtlaSil
  23. merhaba bunlari baska ulkelere gonderiyormusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demonte halde, kurulum rehberiyle birlikte yurt dışına ihracat yapıyoruz.

      Sil
  24. almak istersek ne yapıyoruz? lütfen bilgi verirmisiniz...

    YanıtlaSil
  25. Görüşmek için mağazamı ziyaret edebilir ya da 0216 410 0 999 numaralı mağaza telefonumdan bana ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  26. Hepsi iyi hos da.... Ama yinede ayri bi oda sevgisini gidermiyo malesef Anneler Babalar sizlere diyorum bence 2 tane genc kizlariniz varsa onlara ayri-ayri odalar yaptirin gerekirse yeni bir ev alin Ben Ablamla Her gun kavqa ediyorum dolayisyla benden buyuk oldugu icin kizdiginda kapiyi kilitliyo ve bende disarida kaliyorum Benim annem-babam anlamiyo yeni bir ev almiyolar Hic olmazsa benim cektiklerimi baska gen kiz cekmesin diye soluyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselciğim, sen üzme kendini. Hayal etmeye ve istemeye devam et. Elbet bir gü olur :)

      Sil
  27. genc odalarınızın hepsi cok güzel bende böyle seyler istiyorum magazanız istanbuldamı ben ankarada oturuyorum bulundugum yerede bu odalardan gönderebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm Türkiye'ye ve yurt dışına da gönderim yapmaktayız.

      Sil
  28. Merhaba oncelikle tebrik ederim calismalariniz harika biraz gezindim magazamizi ziyaret edebilirsiniz yazmissiniz net uzerinden adresiniz varmi

    YanıtlaSil