22 Şubat 2011 Salı

KİTAP AYRAÇLARI

   Eskişehir - İstanbul arasında mekik dokuduğum şu günlerde zamanın nasıl hızlı geçtiğini bilemezsiniz. Şehir içi yolculuklarım da uzun olduğundan dolayı şehirler arası yolculuk hiç de sıkıcı gelmiyor bana. Yol boyunca vakit öldürebileceğim öyle çok ıvır zıvırım var ki, bazen hepsiyle oynayamadan yolculuk bitmiş oluyor. 
En çok da kitap okumak zevk veriyor ama her zaman için. Hele bir de kitap sarmışsa beni, gözlerim acıyana kadar okuyorum. Hatta birini kapatıp dinlendirirken diğeriyle okuyup göz yorgunluğunu abartıyorum çoğu zaman.
Kitap ayracı ise olmazsa olmazdır. Biletçi gelir, telefon çalar, çay servisi olur ya da yolculuk sonlanır. Pek bir özenerek baktığım hatta özel poşetlerde taşıdığım biricik kitaplarım asla sayfası kıvrılarak işaretlenmez. Muhakkak bir ayraç bulundururum yanımda.
Akıllıca tasarlanmış kitap ayraçları ise her zaman ilgimi çekmiştir.Bbir yerlerde rastlasam da alsam keşke. Bu örneklerden herhangi birini gören olursa bana haber versin olur mu? :))
















15 yorum:

  1. gözlük olana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Kitapların arasında ayraçlar çok hoşuma gidiyor... Bu örneklerde çok değişik, yapmalı bunlardan, anahtar ve gözlük kalın kartondan veya plastik şişeler kesilerek yapılabilir, el şeklindekiler tahta çubuklardan olur(doktorların boğaz çubukları var ya).Yapmalı demek kolay, yapabilirsem paylaşırım:)

    YanıtlaSil
  3. Arada sıkışmış insan ve yardım isteyen el gibi olanı bende var. Buldum buldum.com'dan almıştım.

    YanıtlaSil
  4. yavruş valla ben de çok özledim seni yaw burnumda tütüyorsunuz sen ve nil hehe :))

    YanıtlaSil
  5. Senin ayraçlardan esinlendim, bugün ayraçlar yaptım:))

    YanıtlaSil
  6. Gök; bir de numaralı olsa tam olurmuş :)

    Banuca; çok hamaratsınız valla bravo :))

    Handeguler; aaa ben de bakayım oraya, nasıl da gözümden kaçmış!!

    Touch the sky; Valla tatlım artık haftada vbir gün daha da yakınındayım ama işte olmuyor da olmuyor, mayısı bekleyelimbiz en iyisi :)

    Gönül; çok ilginçler değil mi?

    YanıtlaSil
  7. hakikaten tüm yaratıcı olanları toplamışsın bir araya :))

    YanıtlaSil
  8. @siu; En beğendiklerimi koydum, daha neler neler var.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Hepsi güzel ve esprili...Keyifli seçimler yapmışsınız:)

    YanıtlaSil
  11. Metalli olanları çok beğendim.. Hele ki içinde ki şekiller benim zevkime göre dizayn edilirse

    YanıtlaSil
  12. Cok güzeller bende farklı ayraçları bulamayınca kendim yaptım ilginc gördüklerimi :)

    YanıtlaSil
  13. Bunları nereden temin edebiliriz acaba? Gerçekten çok güzeller... Doğum günlerinin vazgeçilmez hediyesi; Kitapları daha renkli daha hoş hale getirebilir...:) ve özellikle boya ve parmak şeklinde olan tasarımlara bayıldım...çok yaratıcı..

    YanıtlaSil
  14. Kitap ayraçları hem çok kullanışlı hem de çok güzel objeler. Ben de yeni blog açtım ve bulduğum ilginç ve güzel tasarımları paylaşıyorum. Ama henüz çooook yeniyim emekleme aşamasında, ayrıca 1haftaya kadar da bebek bekliyorum. Ben de bloğumda elde yapılabilecek ayraç fikirlerinden bahsetmiştim belki göz atmak istersiniz. Sevgiyle kalın...
    http://kucukbirdokunus.blogspot.com.tr/2014/03/kitap-ayrac-fikirleri.html

    YanıtlaSil